I’ve been in love this summer. The weather hasn’t been that good though, but that hasn’t really been on my mind like on everybody else’s. The weather has been perfect in each and every sweet moment I’ve had. It’s been rainy, sunny, and cloudy, there’ve even been rainbows and sunsets.  I do think it’s nice to think about someone else, because you can get tired thinking about your own life and your own problems, everything that weighs you down.

I chose the title because while at work my Ipod played this song and at the time I thought, “this suits me”. And I wanted to write something with this heading, maybe as a tribute to the song or this person.  It’s good to be happy and to cry a little at least you feel you’re alive, but time passes unfortunately too quickly.  I’m glad for all the wonderful memories, and that I got to share them with someone.  I hope you’ve all had a wonderful summer too!

xoxo

3 thoughts on “Summerboy

  1. Awh, dette var koseleg å lese, og den songen er fin. 🙂
    Eg har forresten ikkje brydd meg om korleis vêret har vore og eg bryr meg eigentleg sjeldan om det, det er jo ikkje noko me kan styre uansett.

    1. Eg òg. 🙂 Eg har eigentleg berre jobba, hadde sommarjobb ved eit museum og var der seks dagar i veka (fri laurdag) frå 19. juni til og med 14. august (hadde éi friveke heilt i byrjinga av juli), og så har eg vore frivillig på Filmfestivalen i Haugesund frå 17.-23. august, samt at eg fekk vere med på avsluttingsfilmen og -middagen 25. etter å ha tatt Kystbussen frå Bergen og heim rett etter førelesinga me hadde den dagen.
      Har kanskje ikkje hatt ei sommarforelsking, men definitivt ein «fling» med ein jazzmusikar som var i Haugesund under Sildajazzen. Han var der berre nokre dagar, men det var fint så lenge det varte og eg håpar eg kan møte han igjen ein dag. (Det er han blant anna innlegget «Another World» på bloggen min handlar om, han er òg skildra i eit tidlegare innlegg som «mannen med hatt».)
      Kva gjer du på no? Du skulle vel byrje på kunstskule?

Legg igjen en kommentar

